Wednesday, 18 January 2012

COOLLLL GILA!

 SALAM.

Haluuuu geng! Wah! macam lamo den tak update belog.kikiki Takde ape pon nak cerita hari ni. Cuma nak post something yang aku rasa COOL gila. Bagi aku cool la, tapi tak taw la korang rase COOL ke tidokk.hehek 
Kebetulan tadi aku jalan-jalan ke 9GAG untuk melepaskan kebosanan malam. Layan punya layan, gelak punya gelak. Pappp! Aku nampak satu post yang COOL GILA ni! *please la cik cikin, bape banyak cool la. Maaf! thehehe ;) OK. Dipersilakan lihat pic di bawah.



 Amacam geng?? COOL tak? OK. Bagi aku COOL la sebab aku kan budak Civil. Sangat teruja dengan struktur lantai tersebut. Rasa macam nak buat kat rumah sendiri. Ohh pelisssss!reti ke??haha

OK. Ni reply dari member dan se-geng Civil dengan aku time kolej dulu bila aku post that pic on TWITTER. Eh! Sila follow ye geng! CikCikinComot *sempat lagi tu.hehek

9GAG SUMBER INSPIRASI GUA! Y U NO SIGN UP? ;D

kbye!

Happy reading and do spreads LOVE.. ;)

Love,
Cik Cikin.

3 love letter(s):

  1. Kiter pon budak civil juga! =D nice entry, dah follow awak, jemputlah dtg jenguk blog kiter and follow tau.. :)TQ

    ReplyDelete