Friday, 15 April 2011

IN LOVING MEMORIES..

SALAM..

Huh..hari ni dah genap sebulan arwah Zurina Majid pergi tinggalkan kita semua..hari ni baru aku berpeluang untuk cerita tentang dia. Beliau seorang kawan yang best giler, classmate yang sempoi, member bergurau yang syok, tak pernah menyakitkan hati pon..tapi Allah SWT lebih sayangkan beliau..15 Mac yang lalu, beliau terlibat dalam kemalangan jalanraya. Sedih tak tahu nak cakap macam mana..rasa macam tak percaya..

Seminggu sebelum beliau pergi, hari-hari beliau komen dengan aku kat Facebook..paling tidak pon, mesti beliau je asyik like aku nye status-status kat Facebook tu..Even beliau bukan lah kawan yang rapat sangat ngan aku tapi kehilangan beliau memberi kesan yang tersangat..

Tambah-tambah lagi kawan-kawan baik beliau mesti terasa sangat kehilangan beliau..aku dapat rasa tu..apa-apa pon, yang dah pergi tetap pergi, kita yang masih hidup masih perlu teruskan perjalanan hidup..
aku sebagai sahabat hanya mampu sedekahkan ALFATIHAH setiap kali aku ingatkan kau Zurina..You're still the best...We will miss you..with lots of love...


*Miss you a lot Zurina....*

....AL FATIHAH....

LOVE,
Cik Cikin...

1 love letter(s):